Image Map

dinsdag 2 december 2014

Outfit! || Hello december!

Hi!

Dit weekend was super druk! Ik moest heel veel doen voor school, waardoor ik er niet eens aan toegekomen was om een blogpost online te zetten... Gelukkig, heb ik vandaag wel tijd! Deze week is best druk. Sinterklaas komt er bijna aan en dat betekend dat ik piet ga spelen. Ik speel nu al bijna drie jaar piet op mijn oude basisschool en dat is onwijs leuk om te doen. Het is zo leuk om al die kleine kleutertjes te zien stralen! Vrijdagavond vier ik sinterklaas met mijn familie. Ook heel erg leuk!
Voor nu heb ik een leuke outfit!

Dit is de outfit! De outfit is lekker vrolijk en kleurrijk! Dat mag ook wel met dit grauwe weer, een beetje kleur is nooit verkeerd! De verschillende stoffen en printjes op elkaar heeft een leuk effect bij deze outfit! De outfit is lekker casual en comfy. Super fijn als je 's ochtends gauw wat leuks aan moet trekken. Niet moeilijk om zoiets samen te stellen, maar wel heel erg leuk! Verder heb ik een leuke ring aan de outfit toegevoegd!

         Top, ring - Primark || Cardigan, jeans - H&M || Shoes - Converse || Armband - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!