Image Map

woensdag 3 december 2014

Favorites! || November!

Hi!

De maand november is voorbij gevlogen! Een maand waarin ik leuke dingen heb gedaan met mijn vriendinnen, een groot concert heb gehouden met mijn band, ik veel bij Nikita ben geweest, we mijn oma hebben verrast, ik naar de Hungergames ben geweest en waarin ik Sinterklaas vierde met mijn vriendengroep! Een leuke, maar drukke maand dus! Gelukkig hebben we een super leuke maand voor de boeg. December is mijn lievelingsmaand! Niet alleen omdat we sinterklaas, mijn verjaardag, Kerst en oud en nieuw vieren, maar ook om de gezelligheid! De lichtjes, mijn familie, het lekker eten en vuurwerk. Ik heb er al helemaal zin in! Het eind van de maand betekend ook mijn favorieten van de afgelopen maand. Daarom nu mijn favorieten van de maand november!

 Cropped trui - Forever 21
We beginnen met mijn favoriete fashion item van de maand november. In oktober ben ik naar Amsterdam geweest en daar kocht ik deze leuke trui. De tekst is super leuk en de trui is vanbinnen heerlijk warm! Deze maand combineerde ik hem mijn skaterskirt en kneesocks, wat echt heel gaaf stond. Ben je benieuwd naar meerdere foto's van deze outfit? Klik dan hier.
 Dagcrème - Nivea || Ring - Primark
De dagcrème van Nivea vind ik echt heel erg fijn. Hij is makkelijk aan te brengen en helpt erg goed. Vooral nu het zo koud is buiten, is deze dagcrème echt een must! De crème ruikt ook echt heel erg lekker, het heeft wel iets weg van dé Zwitsalgeur! De ring rechts hebben jullie misschien al vaker langs zien komen. Ik kocht hem ongeveer een jaar geleden bij de Primark in de aanbieding! Nog steeds is het een van mijn favoriete ringen. Hij staat heel erg chic! 
 Fotolijstje - Ikea || Foto's heb ik afgedrukt bij de Albert Heijn
Laatst liet ik jullie ideeën zien voor cadeaus voor kerst en sinterklaas. Fotolijstjes was een van de ideeën. Zo kun je je leuke herinneringen ophangen in je kamer. Vorige week bestelde ik wat foto's bij de Albert Heijn. De foto's zijn heel erg mooi geworden en ik vind het leuk om ze in mijn kamer neer te zetten! Vorige week vrijdag ging ik naar de film Hunger games Mockingjay part 1. Ik ben helemaal verslaafd aan de films! Het derde deel is in tweeën gedeeld. Het eerste deel is in november uitgebracht en samen met een vriendin ging ik er dus naartoe! De film was geweldig en een echte aanrader! Over een jaar is het tweede deel uit! Ik kijk er naar uit!
Shoes - Timberland
Mijn favoriete schoenen zijn mijn Timberlands. Ik kocht ze een jaar geleden vlak na m'n verjaardag. Na een jaar is de kwaliteit nog steeds geweldig. Ook na alle safaritours in Zuid-Afrika! Ze doorstaan alles. Ze lopen echt geweldig! Als je nog goede schoenen zoekt voor de winter raad ik je zeker deze Timberlands aan!

 Dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand!
Wat zijn jouw favorieten van de maand november?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!