Image Map

woensdag 19 november 2014

Recap outfits!

Hi!

Vandaag had ik een drukke dag, maar gelukkig had ik nog even tijd om toch een blogpost online te zetten. Deze keer laat ik jullie mijn outfits zien, die ik de afgelopen tijd heb gepost. De laatste keer dat ik dat deed was in mei, dus leek het me leuk om het weer eens te doen. Ik heb een paar uitgezocht, die ik zelf erg leuk vind! Om de hele outfits te kunnen bekijken, kun je op de link onder de foto klikken, kijk gauw mee!
 Outfit 1: I'm in a summermood                                      Oufit 2: floral print
Dit zijn de eerste twee outfits! In beide outfits draag ik mijn bloemetjescroptop. De top komt van de Forever 21. Ik ben nog steeds helemaal gek op deze top! Hij is lekker fleurig en leuk te combineren.
Outfit 1: classy flowers                                                 Outfit 2: my back to school outfit
Deze twee outfits zijn een beetje het tegenovergestelde van elkaar. De eerste outfit is vrij chiq en casual. De tweede outfit is meer comfy en sportief. De tweede outfit droeg ik op mijn eerste scholdag van dit jaar, lekker makkelijk, maar toch leuk!
Outfit 1: palms and watermelon                                   Outfit 2: my perfect skaterskirt
In beide outfits draag ik mijn lievelings skaterskirt. Deze skaterskirt is zo makkelijk, maar toch super leuk te combineren. In beide outfits draag ik ook mijn nikes! Ze lopen zo heerlijk! Echt een goede aankoop. Ook geven ze mijn outfit iets sportiefs, wat ik een leuke touch vind.
 Outfit 1:black, white and grey                                     Outfti 2: 1 trui, 3 outfits
Deze outfits heb ik niet zo heel erg lang geleden geplaatst. In beide outfits draag ik eigenlijk alleen maar zwarte, witte en grijze kleuren, valt me nu op. Dat is ook wel logisch, want die kleuren zijn nu helemaal de trend! Bij de tweede outfit, heb ik de trui drie keer gecombineerd. Wil je de manieren zien, klik dan op de link.
De laatste outfit is denk ik wel mijn lievelingsoutfit. De combinatie, van een sportieve sweater, met mijn kneesocks, vind ik geweldig! Het staat erg stoer! Ook de omgeving van de foto, past bij de outfit! Helemaal mijn ding!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!