Image Map

maandag 17 november 2014

Outfit! || Casual!

Hi!

Wat een weekend! Eigenlijk bestond mijn weekend alleen maar uit huiswerk maken en leren! Deze week moeten de cijfers voor het eerste rapport worden ingeleverd en hierdoor geeft elke leraar snel nog even een toets of so op. Argh! Ook zat het weer niet echt mee dit weekend. Ik had helemaal zin om zondag outfitfoto's te gaan maken, maar dat is er niet van gekomen door het weer. Gelukkig had ik een hele tijd geleden een outfit gefotografeerd. Toen vond ik hem niet mega leuk, maar omdat ik toch graag outfitmaandag in stand wil houden, plaats ik hem toch! En nu ik hem weer bekijk, is de outfit eigenlijk best leuk! Kijk gauw verder om de hele outfit te zien!

Dit is de outfit! Deze outfit droeg ik al een tijdje geleden. De outfit is lekker casual en makkelijk te dragen. Ik heb een leuke top gecombineerd met een grijze colbert. Een colbert is meestal een chiq item, maar in deze outfit combineer ik hem juist sportief en casual. Vooral mijn nikes maken de outfit sportief, De jeans die ik aan heb maken de outfit casual. Zo zie je dat je een outfit met een paar simpele items gauw lekker sportief en casual kunt maken.
Top - Primark || Colbert - Only || Jeans - H&M || Ketting - Rebelista.nl || Armband - onbekend || Shoes - Nike


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!