Image Map

maandag 22 december 2014

It's my birthday!

Hi!

Het is 22 december 2014 en dat betekent dat ik vandaag 15 jaar ben geworden! 15 jaar geleden werd ik 's ochtends vroeg geboren. Alle herinneringen van vroeger komen weer naar boven. Hoe schattig ik was, hoe ondeugend en soms verlegen. De oude foto boeken komen weer tevoorschijn en we zien kleine Maud (bijna) overal lachen! Jeetje, wat gaat de tijd snel! Gelukkig, komen er ook allemaal leuke dingen me tegemoet! Vandaag ga ik mijn verjaardag gezellig met mijn familie vieren. Gisteren hebben we al drie lekkere taarten gebakken! Mmmm! Ik voel me echt helemaal jarig! Ook heb ik voor vandaag een totaal nieuwe outfit! Zijn jullie benieuwd? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Het was vanochtend nog een hele klus om foto's te maken! Het waait ontzettend hard vandaag. Ondanks dat zijn de foto's nog best grappig geworden! Alle items in deze outfit zijn nieuw, behalve mijn schoenen. De kleur geel vind ik erg apart en super schattig. Ik heb nog helemaal geen items in deze kleur en dit item is dus uniek in mijn kledingkast! Het vest is heerlijk warm en een echte eyecatcher. De broek zit echt héérlijk! Ik voel me helemaal jarig in deze outfit!
Top - Vero Moda || Cardigan - Only || Jeans - Pieces || Shoes - Timberland || Groen armbandje - Kaatje || Wit armbandje - Hema || Roze armbandje - onbekend || Ketting - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!