Image Map

zaterdag 20 december 2014

Christmas is coming || 2

Christmas is coming || 2
Outfit 1: Trui, oorbellen - H&M || Skaterskirt, shoes - Boohoo || Tas - Zara || Horloge, hairbow - Forever 21
Outfit 2: Jurk - New Look || Jack - H&M || shoes - Zalando || Clutch - Forever 21 || Oorbellen - Modemusthaves

Hi!

YAY! Ik heb vakantieeeeeeeee! Héérlijk! Gisteren had ik een kort dagje, wat erg fijn was. Gisteravond ging ik samen met mijn moeder en zusje shoppen voor mijn verjaardag! Ik ben namelijk maandag jarig! Ik heb een hele leuke outfit uitgezocht, waar ik erg blij mee ben! Vanmiddag heb ik een verjaardag van twee vriendinnen! Daar heb ik erg veel zin in! Een goed begin van de vakantie. Voor nu heb ik voor jullie twee inspiratie outfits voor de kerst. Ik heb eerder al twee inspiratie outfits gepost. Ben je benieuwd naar deze outfits? Klik dan hier.



De eerste outfit is lekker girly! Een vrolijke skaterskirt gecomineerd met een cropped coltrui. Coltruien zijn weer helemaal in dit seizoen, dus je zit helemaal fashionable aan het kerstdiner! De schoenen van Boohoo vind ik echt super gaaf! Ook als is deze outfit erg meisjesachtig, deze schoenen maken het misschien ook wel een beetje stoer! Omdat ik dit keer niet voor een statementketting wilde gaan, heb ik er statement oorbellen aan toegevoegd. Deze mooie oorbellen passen goed bij de outfit en geven de outfit een leuke touch!

De tweede outfit staat helemaal in het teken van glitters! Deze glitter dress is een echt kerstitem! Om de outfit niet helemaal over the top te laten zijn, heb ik er een basic jack aan toegevoegd. Geeft de outfit een iets rustiger uitstraling dan zonder het jack. Verder heb ik er niet veel accessoires aan toegevoegd, omdat het al gauw te veel is. Wel heb ik er leuke oorbellen bij gevonden!

Hebben jullie al ideeën voor jullie kerst outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!