Image Map

zaterdag 27 december 2014

Strand! || Katwijk aan zee!

Hi!

Kerst is weer voorbij! Na twee gezellige en drukke dagen is het ook wel weer lekker om even rustig op mijn kamer lekker te schrijven. Mijn kerst was erg gezellig! Eerste kerstdag kwam mijn familie eten. Iedereen maakte een gerecht. De ene het hoofdgerecht de ander het nagerecht. Iedereen had erg zijn best gedaan en dat was leuk om te zien! Tweede kerstdag gingen we gourmetten met vrienden. Gourmetten is altijd lekker en de sfeer was goed! Héérlijk! Afgelopen dinsdag ging ik samen met mijn zusjes, moeder en tante naar Corpus. Dat is een museum over het menselijk lichaam. Je maakt een reis door het menselijk lichaam, wat erg leuke en interessant is. Corpus ligt vlakbij zee en omdat het zonnetje lekker scheen zijn we daar nog even naartoe geweest. Ik woon in het midden van het land, dus daardoor zie ik de zee niet zo vaak. Ik geniet er dan ook heel erg van wanneer ik naar zee ga. Ondanks de harde wind wat het heerlijk. Ook heb ik allemaal mooie foto's kunnen maken. Kijk gauw mee!


Houden jullie ook zo van het strand en de zee?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!