Image Map

maandag 29 december 2014

Outfit! || Last outfit of 2014!


Hi!

Wat is vakantie toch heerlijk! Lekker uitslapen, veel op Nikita rijden en vooral lekker rustig aan doen. Vanmiddag ga ik met vriendinnen gewoon lekker samen bijkletsen. Altijd gezellig! Zo nog even naar Nikita en dan is de dag alweer bijna voorbij. Heerlijk! Dit weekend heb ik ook lekker rustig aan gedaan. Zaterdag heb ik allemaal ideetjes voor mijn blog bedacht en een beetje uitgewerkt. Gisteren heb ik samen met mijn zusje leuke outfitfoto's gemaakt! Ze zijn erg leuk geworden vind ik! Altijd fijn als iemand je daar mee wilt helpen, het lukt dan toch altijd net wat beter dan met een statief. Zijn jullie nieuwsgierig? Kijk gauw mee.

Dit is de outfit! Deze outfit is lekker girly en chiq. Deze skaterskirt heb ik in 2014 heel veel gedragen, maar hij blijft nog steeds zo leuk! Ik kan hem super gemakkelijk combineren. Nu combineerde ik hem met een blouseje. Op de foto is het niet goed te zien, maar deze blouse heeft echt een neonkleur roze! Erg gaaf! Om de outfit winterproof te maken voegde ik mijn nieuwe cardigan toe. De print geeft de outfit een vrolijke touch! Om de outfit nog een beetje sportief te maken voegde ik mijn Nikes toe. Is de outfit toch nog een beetje stoer!
Blouse, Cardigan - Only || Skaterskirt - H&M || Panty, witte armbandje - Hema || Paarse armbandje - Onbekend || Shoes - Nike

Wat vinden jullie van deze laatste outfit van 2014?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!