Image Map

vrijdag 2 januari 2015

DIY || Memory jar!

Hi!

Happy new year! Ik wens iedereen een super geweldig en gezond 2015! Ik hoop dat iedereen 2015 vol vuurwerk is ingegaan. Ik in ieder geval wel. Samen met allemaal vrienden van mijn ouders vierden we het. Er werd veel vuurwerk afgestoken, we hadden allemaal iets lekkers meegenomen en we deden leuke spelletjes! Wat wil je nog meer!? Het vuurwerk na 00:00 was geweldig! Achter ons woont een vuurwerk handelaar, dus de mooiste pijlen vlogen de lucht in. Ik houd helemaal niet zo van vuurwerk, maar siervuurwerk vind ik prachtig! Het is zo mooi! Een mooie herinnering en dat is wat je met de diy die ik gemaakt heb kunt doen. Het is al een hele tijd geleden dat ik mijn laatste diy deed. Ik vind het heel erg leuk om diy's te doen, maar het is best lastig om een leuke te verzinnen. De diy die ik nu heb gevonden kennen jullie misschien al. Veel bloggers hebben deze diy al eens gedaan, maar omdat ik hem ook zo leuk vind en je het ieder jaar kunt doen wil ik hem jullie toch nog laten zien. Kijk gauw verder!

Een memory jar! Wat is het? In een leuke versierde pot bewaar je van één jaar je allerleukste herinneringen. In 2015 wil ik al mijn herinneringen gaan bewaren. Elke keer wanneer ik iets leuks meemaak, schrijf ik die herinnering op een briefje. Die stop ik in de pot. Als ik dit het hele jaar door doe, heb ik aan het eind van het jaar een pot met alle herinneringen van 2015! Hoe leuk is dat!? Ik vind het in ieder geval een leuke diy! En ook nog eens super simpel! Omdat de pot nu nog een beetje saai is ga ik hem eerst versieren! Op de foto hierboven kun je zien wat ik zoal gebruikt heb om mijn memory jar te versieren.
 Dit lint heb ik om de pot heen geknoopt. Het staat super schattig!
 I love washitape, dus dat kon niet ontbreken!
 Tadaa! Het resultaat! 
Mijn eerste herinnering!

Wat vinden jullie van deze diy?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!