Image Map

woensdag 31 december 2014

Voornemens 2015!

Hi!

2014 het jaar waarin veel heb beleefd en er veel is veranderd! 2014 is het jaar waarin ik Nikita kreeg, ik naar het concert van One Direction ging, ik een jaar blogde, naar Zuid-Afrika ging en het jaar waarin ik 15 werd! Een jaar vol mooie dingen, maar ook het jaar waarin ik het soms even moeilijk had. Iedereen heeft wel zijn eigen mooie momenten van dit jaar. Van zulke momenten moet je genieten en altijd blijven herinneren. 2015 komt eraan. Ik hoop dat het net zo'n mooi jaar word! Voor 2015 heb ik nog een paar voornemens, net zoals vorig jaar. Mijn voornemens van vorig jaar kun je hier vinden. Op zich heb ik me best goed aan mijn voornemens gehouden! Hopen dat het in 2015 ook lukt. Lees gauw verder!

Hardlopen: Dit jaar liep ik in het begin best vaak hard, maar op een gegeven moment liep ik bijna niet meer. Ik had het erg druk met school en was vaak te vinden bij Nikita. Hardlopen schoot er toen even bij in. School is nog steeds druk en wordt alleen maar drukker, maar ik hoop dat ik nu toch wat meer tijd kan vinden om te gaan hardlopen! Ik vind het namelijk erg leuk om te doen. Lekker in de natuur, héérlijk!

Bijbaan: Nu ik 15 ben mag ik ook gaan werken! Ik wil graag wat gaan verdienen. Ik kom niks tekort, maar het lijkt me gewoon fijn om zelf wat te verdienen. Ik hoop dat ik bij mij in het dorp een baantje kan vinden. bijvoorbeeld bij de supermarkt. Moet ik me eerst maar even gaan verdiepen in het schrijven van een sollicitatiebrief....(:

Genieten: In 2015 wil ik meer gaan genieten van mooie momenten. Natuurlijk genoot ik ook van de mooie momenten in 2014, maar soms was ik zo druk of gestresst dat ik het gewoon vergat. In 2015 hoop ik meer te gaan genieten van de mooie momenten!

Blog: Net zoals vorig jaar wil ik dit jaar ook weer verder komen met mijn blog. In 2014 is dat best goed gelukt. Ik ben eigenlijk best trots op het feit dat ik gewoon blog en doe wat ik leuk vind. Die stap vond ik in het begin best moeilijk, maar nu geniet(: ik er echt met volle teugen van! Ik ben jullie ook heel erg dankbaar voor de leuke reacties! Dat doet me erg goed. Ik ben nog lang niet uitgeschreven en ga in 2015 gewoon lekker door!

Dit zijn mijn voornemens voor 2015!
Ik wens jullie allemaal een gezond, mooi en leuk 2015! 
Hebben jullie ook voornemens voor 2015?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!