Image Map

woensdag 25 februari 2015

Pastel items!

Pastel items!
Peplum top - Vero Moda || Sweater - H&M || Zalmroze jurk - Only || Lichtroze jurk - Zalando ||      T-shirt - H&M || Top - Vero Moda || Tas - Forever 21 || Croptop - Forever 21

Hi!

Vandaag doe ik van alles. Vanochtend om half 9 was ik al bij  Nikita om haar medicijnen te geven. Ook heb ik al boodschappen gedaan met mijn moeder, zo meteen gaan we samen naar de Action. Altijd leuk! Gewoon even kijken en de nodige dingen kopen. Morgen ga ik samen met mijn moeder en zusje naar Almere. Daar gaan we shoppen! Héérlijk! Kijken of er leuke dingen te vinden zijn in de Spring collectie van de Primark, H&M, Bershka en nog veel meer! Ik kijk er echt naar uit. Voor nu heb ik een leuke trend voor het voorjaar, die ik graag met jullie wil bespreken. Lees gauw verder!
Eén van de trends van aankomend voorjaar zijn de pastel kleuren. Eigenlijk heb je die elk jaar wel rond deze tijd van het jaar, maar laatst liep ik een winkel in en daar hingen zoveel pastelkleuren! Niet te geloven, zo veel! Dit jaar zie je de pastelkleuren dus overal terug! De pastelkleuren geven je outfit vaak een schattig effect. De peplumtop kun je leuk combineren met een high-waisted jeans en sandaaltjes! Een echte lente outfit. Met de pastelkleuren kun je veel kanten op, maar zoals ik al zei krijg je bij outfits met een pastelkleurig item al gauw een schattig of girly effect. Zelf houd ik wel van dit soort kleuren, alleen staat dat hele erge lichte mij niet zo goed... Heeft denk ik met mijn lichte huid te maken. Maar goed, dat neemt niet weg dat deze trend super leuk is!

Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!