Image Map

zaterdag 28 februari 2015

Favorites! || February!

Hi!

Mijn vakantie is alweer voorbij! Alleen het weekend nog en dan moet ik alweer aan de bak. Na de vakantie heb ik gelijk al weer veel toetsen... Ik snap nooit zo goed waarom leraren gelijk na de vakantie alweer toetsen plannen. Alsof vakantie er is om te leren. Argh! Gelukkig heb ik wel van mijn vakantie kunnen genieten. Donderdag ben ik met mijn moeder en zusjes een dagje naar Almere geweest om daar te shoppen. Ik heb een paar leuke voorjaars items gescoord. Woensdag komt de shoplog online! Voor nu heb ik mijn favorieten van de maand februari. Een maand waarin ik veel heb geleerd voor school, Nikita een zeer been kreeg, ik vakantie had, mijn neefjes zijn geboren en waarin ik een leuke high-tea had met mijn vriendinnen. Een best leuke maand dus! Kijk je gauw mee naar mijn favorieten van deze maand?

 Blouse - Vero Moda
Allereerst mijn fashion favoriet van deze maand is deze mooie blouse. Ik kocht hem in december voor mijn verjaardag. Deze kleur geel had ik nog niet in mijn garderobe, maar daar is dus nu verandering in gekomen. De kleur is heel erg mooi en past ook wel bij het voorjaar. De kanten details aan de bovenkant is heel erg mooi en geeft je outfit een extra leuk tintje! De outfit die je hiernaast ziet droeg ik op mijn verjaardag. Benieuwd naar meerdere foto's? Klik dan hier.
 Ketting - Kaatje || Armbandje - Hema
Deze twee accessoires droeg ik deze maand veel. Beide items kreeg ik voor mijn verjaardag en sindsdien draag ik ze beide veel. De ketting heeft mooie glinstersteentjes aan de voorkant, maar van achteren is die rosé goud. Je kunt hem dus aan twee kanten dragen, hoe leuk!? Het armbandje is heel mooi subtiel en minimalistisch. Dit past goed bij de minimalistic trend van dit seizoen. 
 Boek - Een weeffout in onze sterren, John Green
Dit boek is de vertaling van de Fault in our stars. Waarschijnlijk ken je hem wel. Ik hoorde zoveel goede reacties van dit boek dat ik uiteindelijk besloot om hem ook te gaan lezen. Ik weet dat het in het Engels mooier is, maar zo goed ben ik niet in Engels, dus dan maar in het Nederlands. Het boek is echt aan te raden. Het verhaal is heel erg mooi! Een echte favoriet dus!
 Zeep - Therme, Zen white lotus shower satin
Deze zeep ruikt zó lekker! Een lekkere zachte geur. Van deze geur heb ik ook een body butter. Heerlijk dus!
Mijn favoriete blog van deze maand is de blog van Emily. Ik volg haar blog al een tijdje en ik vind het nog steeds hartstikke leuk om op haar blog een kijkje te nemen. Op haar blog kom je veel verschillende dingen tegen. Zoals outfits, lifestyle artikelen en inspiratie artikelen. Zelf vind ik de outfit het leukst, maar dat kan niet anders als je een fashionlover bent! Haar style is lekker comfy, maar toch super leuk! Haar blog is zeker het kijken waard!

Wat vinden jullie van mijn favorieten van de maand februari?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Die blouse is echt leuk, geel staat je goed! The fault in our stars is inderdaad een mooi boek! Succes weer met school na dit weekend, ik moet ook weer.. hoewel ik maandag en dinsdag gelukkig nog vrij heb :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij ook veel succes! Wel héél erg lekker dat je nog van een paar dagen kan genieten!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!