Image Map

zaterdag 14 februari 2015

Personal update en Valentijnsdag!

Hi!

Vandaag is het valentijnsdag. Niet heel bijzonder voor mij. Ik heb er niet veel mee, maar vind het wel leuk om te zien hoeveel mensen het wel leuk vinden. Zo kwam vanochtend vroeg het vriendje van mijn jongste zusje (net 10 jaar) aan de deur om haar een kaart en chocolade te bezorgen! Zo schattig! Zelf ben ik vanochtend naar m´n paardje, Nikita, geweest! Zij is mijn valentijn!(:
Met haar gaat alles gelukkig goed. Morgen hebben we haar precies een jaar! Het is allemaal zo snel gegaan, dat het lijkt alsof ik haar gisteren ophaalde. Ze is super lief en leuk! Soms wel een beetje eigenwijs, maar dat zijn we wel gewend! Meestal is het juist wel grappig. Ik vind het zelf ook echt heerlijk om buiten te zijn met haar. Toch even wat ontspanning op mijn meestal drukke dagen.

Ook hebben we familie uitbreiding gekregen. Bijna twee weken geleden werden mijn twee neefjes geboren! Ja, een tweeling! Ze zijn zó schattig! Ik ben er nu een paar keer geweest en ik blijf me verbazen over hoe lief en klein ze zijn. En dan te bedenken dat wanneer zij 15 jaar zijn, ik al 30 ben! Haha! Wat een verschil! Maar wel heel erg leuk. Nu maak ik het ook echt van dichtbij mee!
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat het heel goed met mij gaat en dat ik veel plezier heb ik wat ik doe en meemaak. Natuurlijk is school wel eens lastig en zit ik ook niet altijd lekker in mijn vel, maar over het algemeen gaat het super goed! Ik vind het nog steeds super leuk om te bloggen. Het is echt mijn ding en ik ben er ook trots op! Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties, daar word ik altijd zo blij van! Bedankt!
 Dit had mijn zusje gemaakt voor Nikita! Lief hé!
Dit is alweer een jaar geleden! Wat gaat de tijd snel.

Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!