Image Map

zaterdag 4 april 2015

Happy Easter!

Hi!

Morgen is het dan Pasen. Twee dagen vol gezelligheid! Morgen komt mijn familie brunchen. Dit doen we meestal met Pasen. Iedereen neemt wat lekkers mee, super leuk en lekker! Zelf ga ik kaasstengels maken. Mijn specialiteit! Haha! 's Avonds hebben we een verjaardag. Maandag gaan we niet veel doen. Gewoon gezellig met mijn gezin. Wel ga ik nog naar een verjaardag van een vriendin van mij! Het lijkt wel alsof iedereen opeens jarig is met Pasen! Veel leuke en gezellige dingen staan er dus op mijn programma! Bij Pasen moet ik ook altijd denken aan de lente en bij de lente moet ik altijd denken aan bloemen! Bij ons in de tuin bloeien er al aardig wat bloemetjes, ondanks het weer! Vanochtend ging ik met mijn camera erop uit, benieuwd naar mooie lente foto's? Kijk gauw verder.


Fijne Pasen!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!