Image Map

woensdag 1 april 2015

Favorites! || March!

Hi!

De maand maart is voorbij en het is alweer april! Wat gaat de tijd snel! Het voelt alsof we nog maar net al het vuurwerk de lucht in hebben geschoten om het nieuwe jaar te vieren, maar in werkelijkheid is dat alweer drie maanden geleden! De maand maart was we een leuke week. In maart had ik veel vrij, heb ik veel afgesproken met vriendinnen, ging het minder goed met Nikita, heb ik mijn derde rapport gekregen en heb ik het gewoon gezellig gehad met de mensen om mij heen! Al met al een best leuke maand dus! Ook van de maand maart heb ik weer mijn favorieten voor jullie! Zijn jullie benieuwd? Kijk dan gauw verder!

Chelseaboots - Primark
Allereerst mijn chelseaboots! Ik kocht ze eind februari bij de Primark! Afgelopen maand heb ik ze al heel veel gebruikt. Voor Primark schoenen lopen ze erg goed. Ik loop er hele schooldagen op! (Al waren mijn schooldagen in maart niet zo lang...) Ze staan ook echt super leuk bij heel veel outfits! De perfecte chelseaboots!
Hoesje - Hema || Boek - Bol.com
Ik ben zo blij met mijn gele Iphone hoesje van de Hema! Ik scoorde hem voor €2,-! Wat ik nog steeds niet kan geloven! Haha! De kleur is gewoon heel erg vrolijk en past goed bij de lente. Mijn Q&A boekje houdt ik nu bij vanaf het nieuwe jaar en wat is het leuk om te doen. Het is echt een soort dagboek die ik vijf jaar bijhoudt. Super leuk voor nu en later. Wil je weten wat een Q&A boek precies is? Klik dan hier!
Statementketting - DA || Mascara - L'oréal, mega volume collagene 24
Mijn favoriete accessoire van deze maand is deze mooie statementketting! Hij is erg opvallend, wat je outfit echte boost kan geven! Verder vind ik de roségouden details heel erg mooi. De mascara is ook een favoriet van deze maand. Hij geeft best veel volume, wat ik heel erg fijn vind! Ook is deze mascara makkelijk in gebruik, super handig dus!
Blouse - Only
Mijn fashion favoriet van de maand maart is deze blouse! Deze kocht ik ook eind februari. Ik vind hem zo mooi. Hij is anders dan andere blouses die ik heb, omdat hij langer is en een leuk printje heeft. De blouse vind ik heel erg classy staan, waar ik wel van houd! Ik plaatste in de maand maart ook een outfit met deze blouse. Ben je benieuwd naar deze outfit? Klik dan hier.
Mijn favoriete blogger van de maand maart is Esther. Ik vond haar op Instagram en sinds ik haar daar volg, volg ik haar ook op haar blog. Zoals haar blognaam al zegt, blogt ze veel over fashion. Dat is iets waar ik heel erg van houd, duh! Daarom vond ik haar blog al snel heel erg leuk! Ze heeft echt haar eigen stijl, wat haar origineel maakt! Neem ook een kijkje op haar blog!

Dit waren mijn favorieten van de maand maart.
Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!