Image Map

woensdag 6 mei 2015

Beautyglossparty 2015|!

Hi!

Zoals ik al eerder vertelde ging ik zaterdag voor het eerst naar de Beautyglossparty! De beautyparty van het jaar, georganiseerd door Mascha, van Beautygloss! Samen met twee vriendinnen stapte ik zaterdagochtend in de trein, richting Amsterdam. Omdat we toch in Amsterdam waren, gingen we eerst nog even shoppen! Om 12 uur ging de zaal open en om 1 uur was de officiƫle opening. Een opening vol ballonnen en glitters! Na de opening was er van alles te doen! Allemaal stands van veel verschillende leuke beautymerken! Benieuwd naar de foto's? Kijk dan gauw verder!

 Het hoofdpodium, voor de opening!
 Links: De opening, met Mascha in haar prachtige jurk! 
Rechts: De sterrenballonnen pasten goed bij het thema, shine like a star!
 Mascha en Tom Sebastian!
 Yeah! Het is gelukt! De foto is binnen!
 Ik ging niet alleen met Mascha op de foto, maar ook met heel veel andere youtubers! Links sta ik op de foto met Francis, van Foodgloss. Rechts sta ik op de foto met Charlotte, van Pinkypolish en Sharon, van Looksbysharon!
 Ook hier sta ik weer met twee youtubers op de foto! Links sta ik op de foto met Jiami, van Lifesplash! Jiami volg ik echt al een hele lange tijd en daarom vond ik het super leuk om haar te ontmoeten! Ook stond ik op de foto met Sanny, van Sannyzoektgeluk!
Awisa en Tatjana - de beste vriendinnen van Mascha - waren er ook. Met hun ben ik ook op de foto geweest!

Het was een hele leuke dag! Volgend jaar ga ik zeker weer!
Deze week komt er nog een artikel over de goodiebag online! 
Zijn jullie al een keer naar de Beautyglossparty geweest?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ziet er heel leuk uit! Leuk dat je met al die youtubers op de foto kon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!