Image Map

zaterdag 9 mei 2015

Goodiebag Beautyglossparty!

Hi!

Waarom kan ik altijd zo goed aan vakantie wennen en niet aan school!? Mijn vakantie zit er al weer op, al mag ik niet klagen, want volgende week donderdag en vrijdag ben ik alweer vrij, vanwege Hemelvaart! Eigenlijk wel heel erg relaxed. Volgende week ga ik met Hemelvaart ook nog eens een paar dagen weg! Héérlijk! Deze week ging ontzettend snel, gelukkig heb ik best veel kunnen doen! Vooral voor mijn blog heb ik best veel gedaan. Ik zat in zo'n inspiratieflow! Ken je dat? Ik bedacht alleen maar dingen, die ik kon doen en waarmee ik mijn blog kon verbeteren. Misschien komt het door de Beautyglossparty. Precies een week geleden startte ik mijn vakantie met dit leuke event! Over de Beautyglossparty heb ik al een artikel geschreven, dus ben je benieuwd kijk even bij mijn vorige blogpost! Na afloop van de Beautyglossparty kreeg iedereen de bekende Beautygloss goodiebag mee! Benieuwd wat daarin zat? Kijk dan gauw verder!

 Nagellak - Catrice, luminous nails + || Lipstick - Perfect touch
Allereerst deze twee mooie beautyproducten! De nagellak heeft vijf functies in één! Dat klinkt best goed. De kleur is een soort van parelwit. Wat een mooie kleur is voor de lente en zomer! Ik ben benieuwd hoe deze nagellak mij bevalt! De roze lipstick vind ik erg gaaf! Zelf had ik nog geen lipstick.....*Shame* Nu dus wel en wat is het een mooie kleur! Ik heb hem nu een paar keer gedragen en ik vind het een best goede lipstick! De kleur is mooi en dat is waar het om gaat!
 Mascara - Essence, lash princess || Bronzing elixer - Devoted creations
Ook deze mascara zat in de goodiebag! De verpakking is in ieder geval erg mooi! Ik had nog geen mascara van Essence, omdat ik niet goed wist hoe de kwaliteit van deze mascara's was. Deze mascara heb ik nu een paar keer gebruikt en eigenlijk is die best goed bevallen! Het borsteltje vind ik heel erg fijn! Wat het roze pakketje op de tweede foto is, wist ik eerst niet precies. Nu denk ik dat ik het ongeveer weet! Haha! Volgens mij is het iets, wat je gebruikt voordat je gaat zonnebaden, om bruiner van te worden! Nou ja, weet ik toch meer van fashion hè! 
 Tijdschrift - Grazia || Föhn spray - Andrélon
Als laatst zaten er ook nog een Grazia en een föhn spray van Andrélon, de hoofdsponsor, in! De Grazia is altijd leuk om te lezen! Naar de föhn spray van Andrélon ben ik benieuwd! Andrélon heeft goede haarproducten, alleen werkt mijn haar niet altijd even goed mee! Ik hoop dat dit product goed werkt!

Dit waren alle producten uit de goodiebag!
Wat is jullie favoriete product?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!