Image Map

maandag 15 juni 2015

Outfit || Denim chic!

Hi!

Wat was het vrijdag lekker weer hè! Het voelt dan al echt als zomer! Ook ben ik al een klein beetje bruin geworden, alleen op mijn armen en handen! Mijn benen en gezicht zijn nog steeds hartstikke wit! Argh! Nou ja, hopelijk komt het zonnetje weer snel, zodat ik lekker kan gaan zonnen.
Mijn weekend best leuk, ondanks dat ik veel moest leren voor de toetsweek! Woensdag begint die! Door het vele leren had ik zaterdag geen tijd om een blogpost online te zetten... Misschien dat dit de komende anderhalve week nog een keer voorkomt. Ik weet namelijk niet of ik tussendoor tijd heb om iets leuks online te zetten. Gelukkig heb ik nu wel een hele leuke outfit voor jullie! Een mix van chic en stoer! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Ik combineerde mijn denim blouse met mijn mooie skaterskirt. De denim blouse heb ik er een soort van chic laten uitspringen, door het te combineren met een grote statementketting. Door dan toch wat sportieve en stoere items te gebruiken wordt de outfit ook nog een beetje stoer! Om de outfit wat kleur te geven, droeg ik onder mijn denim blouse en felle neon groene top, al is dit op de foto's niet goed te zien. Een leuke gekleurde top dragen onder een blouse is een handige tip, voor wanneer je wat kleur in je outfit wilt brengen!
Blouse - Only || Top - Sutherland || Skaterskirt - H&M || Shoes - Nike || Tas - Outfitters nation || Statementketting - DA || Armbandje - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je super goed.
    ik denk dat het setje ook leuk staat meet een grijze of een zwarte panty.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!