Image Map

zaterdag 4 juli 2015

Parijs!

Hi!

Woensdag 1 juli ging ik met school een dag naar Parijs. 's Ochtends om kwart voor vier ging mijn wekker en om half 5 zat ik in de auto naar school. Na een lange busrit, kwamen we om half 1 aan in Parijs. Nadat we metrokaartjes hadden gekocht, gingen we op pad! Eerst zijn we naar de Sacre Coeur gegaan. Ik was er al een keer eerder geweest, maar het blijft mooi! We hadden alleen heel veel last van de hitte. Woensdag was een van de warmste dagen in Parijs, ooit in juli gemeten! Met zo'n 40 graden, hadden we allemaal het zweet op ons voorhoofd staan! Toch hebben we nog veel meer van de stad gezien in een korte tijd. We zijn nog naar de Eiffeltoren, Het schilderswijkje, Arc de Triomphe, Champs elysées, het stadhuis en de Notre dame geweest. Eigenlijk een beetje de highlights! 's Avonds hebben we nog lekker een pizza gegeten op een terrasje en toen was de dag alweer voorbij! Ik heb het, ondanks de warmte,  heel erg leuk en gezellig gehad! Het was een dag om niet te vergeten! Ben je benieuwd naar wat leuke foto's? Kijk dan gauw verder!

Sacre Coeur
 Schilderspleintje
De Eiffeltoren en de Seine!
 Arc de Triomphe
 Champs Elysées
 De Seine
De Notre Dame

Nog even tussendoor! Morgen ga ik op vakantie en ik weet niet of ik altijd wifi heb. Het kan dus zo zijn dat de blogposts niet op tijd komen of op andere dagen. Sorry, maar het is niet anders.

Zijn jullie al eens in Parijs geweest?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk tripje zeg met school! Ik ben een paar jaar geleden ook in Parijs geweest, heel mooi daar (en ook leuk om daar te fietsen trouwens). Veel plezier op vakantie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!