Image Map

woensdag 1 juli 2015

Favorites! || June!

Hi!

De maand juni is alweer afgelopen. Een hele drukke maand! Dat kwam vooral door de toetsweek, de laatste loodjes voor de vakantie. Gelukkig is die nu voorbij! Afgelopen maand ben ik naar de EO-Jongerendag geweest, had ik toetsweek, had ik een aantal feestjes, was ik veel met vrienden, had ik een klassenbarbecue en was ik veel met familie. Een best sociale maand dus! Aankomende maand ga ik ook veel leuke dingen doen. Vandaag (als dit online staat, zit ik al in de bus!) ga ik met de klas naar Parijs. Een goed begin van de maand juli dus! In de maand juni, had ik net als voorgaande maanden, een paar favorieten. Kijk gauw verder!

 Top - Bershka || Outfit - klik hier
Mijn favoriete fashionitem van deze maand is deze leuke top. Ik heb hem nog niet heel erg vaak gedragen, maar daar gaat gauw verandering in komen, met dit lekkere weer. Rechts zie je de outfit met deze leuke top. Vooral de off-shoulder mouwtjes heel erg leuk! Benieuwd naar meerdere mooie foto's van deze outfit? Klik dan op de link, hierboven. 
 Tas - Outfitters nation || Kettinkje - Primark
Dit zijn twee andere favorieten van mij. De tas kreeg mijn zusje bij een aankoop, maar omdat ik de fashionista in huis ben, mocht ik hem van haar hebben. In de toetsweek hoefde ik bijna geen boeken mee, dus toen heb ik dit leuke tasje vaak gebruikt! Het kettinkje kocht ik deze maand en ik heb hem echt al heel vaak gedragen. Hij is gewoon super minimalistisch, maar toch heel erg leuk!
Parfum - Guess || Föhnspray - Andrélon
Mijn beauty favorieten van deze maand zijn deze parfum en föhnspray. De parfum kocht ik aan het begin van deze maand. De geur is echt héérlijk! Een zekere aanrader! De föhnspray, gebruik ik niet voor bij het föhnen, want dat doe ik nooit, maar hij is wel heel fijn als volume spray. Hij geeft veel volume, wat heel erg fijn is!

Mijn favoriete blogger van deze maand is Sonya. Ik lees haar blog bijna nooit, maar kijk eigenlijk alleen maar haar foto's, want die zijn zo mooi! Echt geweldige foto's, de foto's zeggen gewoon al genoeg. Neem gauw op haar blog een kijkje als je op zoek bent naar mooie foto's en inspiratie!

Dit waren mijn favorieten van de maand juni. 
Hebben jullie nog favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!