Image Map

woensdag 23 december 2015

Christmas is coming! || 3

Christmas is coming! || 3
Outfit 1: Jurkje, hakken - New look || Clutch - Forever 21 || Oorbellen - River Island 
Outfit 2: Trui - Boohoo || Jeans - Topshop || Shoes - Dr. Martens || Tas - Topshop || Sjaal - H&M || Horloge - Forever 21

Hi!

Gisteren was ik jarig! Ik heb een hele leuke dag gehad met familie en vrienden. 's Ochtends kwamen er een paar mensen en aan het einde van de middag kwam de rest! De hele dag waren er dus familieleden en vrienden op bezoek, erg gezellig! Ook heb ik leuke cadeaus gekregen. Sieraden, beautyproducten, geld, cadeaubonnen, leuke dingen voor op mijn kamer en een citytrip naar Lissabon! Bedankt! Voor nu de laatste christmas is coming van 2015! Ik heb weer twee leuke inspiratieoutfits voor jullie. Lees gauw verder!


De eerste outfit is een echte kerstoutfit! Veel glitters en hoge hakken! Leuk voor het kerstdiner. Het jurkje is heel erg classy en netjes. Dat samen met mooie basic hakken en een mooie leren clutch en je outfit is kerstproof! Zelf vind ik het heel erg mooi en classy! De tweede outfit is lekker casual, misschien voor een kerstwandeling of een sportieve activiteit met familie. Een lekkere dikke kersttrui met een basic jeans, stoere Dr. Martens en een lekkere zachte col sjaal! Verder een stoere legergroene tas en een mooie horloge en je casual outfit voor de kerst is perfect!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!