Image Map

dinsdag 22 december 2015

It's my birthday!


Hi!

Het is weer zover. Het is 22 december en dat betekent dat ik jarig ben! Vandaag ben ik 16 jaar geworden! 16 jaar! Een hele leeftijd alweer! Toch vind ik het altijd leuk om jarig te zijn. Een dag vol gezelligheid en familie. De fotoboeken komen uit de kast en herinneringen komen weer naar boven. Zo lief en leuk om alle foto's van vroeger terug te zien! Voor mijn zestiende verjaardag mocht ik een stad uitkiezen om daar naartoe te gaan op citytrip samen met mijn moeder. Dit idee heeft mijn moeder al jaren en nu is het dan eindelijk zover. Ik heb Lissabon uitgekozen en daar ga ik in februari naartoe! Ik heb er al erg veel zin in! Nu ga ik nog genieten van een hele leuke en gezellige dag!

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!