Image Map

woensdag 20 januari 2016

Personal

Hi!

De afgelopen twee dagen waren erg fijn! Maandag had ik maar een half dagje school, wat helemaal niet verkeerd was. Gisteren had ik dagje vrij, vanwege een studiedag. Héérlijk. 's Ochtends ging ik samen met mijn zusje naar stal. Samen met Nikita reden we door het harde gras en de sneeuw. Het was hartstikke koud, maar toch hadden we een leuke ochtend. 's Middags maakte ik huiswerk en 's avonds moest ik werken. Een lekker dagje op zich. Vandaag had ik een normale schooldag.
Voor nu heb ik een persoonlijk artikel voor jullie. Het is al een tijdje geleden dat ik een personal update schreef. Natuurlijk schrijf ik altijd een kort persoonlijk stukje, maar soms wil je ook wat meer vertellen, dus doe ik dat nu! Lees gauw verder!

Eigenlijk gaat het allemaal wel goed met mij. De kerstvakantie was een echte opluchting voor mij. Ik was er toen zo aan toe. Ik was moe van school en zag het gewoon even niet meer zitten. Ik had rust nodig. In de vakantie ben ik goed tot rust gekomen, dus kon ik uitgerust het nieuwe jaar in. Het nieuwe jaar begon erg goed. Ik meldde me namelijk aan voor mijn bromfietsrijbewijs. Ik woon een eind van mijn school vandaan en moet 20 km per dag fietsen. Mijn vader wilde graag dat ik scooter ging rijden, dus besloot ik het te gaan proberen. Ik ben nu hard aan het leren voor mijn theorie. Zaterdag heb ik een cursus en volgende week donderdag is dan het examen! Spannend! Ook heb ik al een scooter. Hij is erg mooi en groot. Nu nog even oefenen voordat ik er echt op ga rijden!

Op school gaat ook alles goed. Over drie weken begint de tweede tentamenweek, dus ben ik al hard bezig met voorbereiden! Het is toch weer spannend zo'n tentamenweek. Mijn vorige tentamenweek ging goed, maar toch blijft het een soort van spannend. Het fijne is wel dat ik nu weet wat me te wachten staat. Goed voorbereiden is eigenlijk de enige wat ik kan doen.

Alles gaat dus best prima allemaal. Er komen een paar drukke weken aan, maar het moet lukken!
Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!