Image Map

woensdag 17 februari 2016

Travelplans!

Hi!

Jaaaaaa! De tentamenweek is voorbij! Ook al was het maar een week, het voelde alsof het maanden duurde. Van al dat leren werd ik gewoon helemaal gek, maar nu is het voorbij. Al heb ik volgende week alweer twee tentamens.... Nou ja, dat overleven we ook nog wel. Gistermiddag en vanmiddag heb ik lekker op Nikita gereden om de afgelopen twee weken van weinig rijden even een beetje in te halen. Het was gisteren en vandaag echt heerlijk weer, dus dat was zeker geen straf! Verder wil ik jullie voor nu een paar leuke dingen laten weten! Namelijk mijn vakantiebestemmingen van dit jaar! Ben je al benieuwd? Lees dan gauw verder!

Ik ben dol op reizen! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Het liefst maak ik nu direct een wereldreis, maar school houd me tegen. Dit jaar ga ik drie keer op reis, waarvan twee keer met het vliegtuig.
Allereerst ga ik naar Lissabon. Samen met mijn moeder ga ik op citytrip. Deze citytrip kreeg ik voor mijn zestiende verjaardag! Mijn moeder roept al tien jaar dat ik op mijn zestiende een citytrip in Europa mocht uitzoeken en nu is het dus bijna zover. Volgende week stap ik het vliegtuig in naar Portugal!
Mijn tweede bestemming is Berlijn! In het vierde jaar hebben we op onze school een internationaliseringsweek. Ik kon kiezen tussen Berlijn of Fougères (Frankrijk), maar Berlijn leek mij wel wat! Een stad met een grote geschiedenis leek mij wel interessant! Ook gaan al mijn vriendinnen naar Berlijn, dus dat is extra gezellig! We gaan in april!
Mijn laatste reis is tevens ook mijn grootste reis. Ik ga namelijk naar Amerika! Samen met mijn ouders en zusjes gaan we twee weken door California reizen in de meivakantie! Echt super gaaf! Ik verheug me al zo lang op deze reis. Het is al een hele tijd geleden geboekt, maar het komt nu toch echt dichterbij! We beginnen in LA en gaan dan met een camper rondreizen. Onze eindbestemming is San Francisco!
Allemaal leuke reizen heb ik dus in het vooruitzicht! Ik wil graag veel foto's maken, zodat ik ze later op mijn blog kan zetten en zo jullie en beetje mee kan nemen op reis! Dus houd mijn blog goed in de gaten, want de komende tijd zullen veel reisartikelen online komen! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Gaan jullie dit jaar ook een mooie reis maken?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!