Image Map

maandag 22 februari 2016

Grey coat with a red touch!

Hi!

Mijn laatste weekje school voordat ik vakantie heb is begonnen! Vandaag zou ik tot drie uur naar school moeten, maar mijn laatste twee lessen vielen uit, waardoor ik al om half 1 uit was! Zeker niet verkeerd! Ik krijg nu ook steeds meer cijfers van de tentamenweek terug en tot nu toe zijn ze goed. Ik moet nu alleen nog mijn economie tentamen terugkrijgen en dan heb ik alles binnen. De aankomende schooldagen zijn vrij normaal. Vrijdag heb ik al vrij, dus dan kan ik me dan goed voorbereiden op mijn citytrip naar Lissabon! Oeh, wat heb ik daar zin in! Ik hoop dat het weer in Lisssabon een beetje meezit, want het zag er niet heel erg goed uit... We gaan het wel zien! Voor nu heb ik voor jullie weer een leuke outfit!

Dit is de outfit! Het was nog aardig lastig om outfitfoto's te maken, want het weer zat niet mee, maar toch zijn ze aardig gelukt! Al zeg ik het zelf! In deze outfit draag ik mijn favorieten skaterskirt gecombineerd met mijn rood/oranje blouse en mijn grijze jas. De jas heb ik al een hele tijd, maar het is gewoon een tijdloos item. Je kunt hem makkelijk combineren en is dus een goede investering. In deze outfit maakt de jas het geheel wat chiquer, wat ik in deze outfit erg goed vind passen!
Top, kettinkje - Primark || Skaterskirt - H&M || Jas - Vero Moda || Panty, armbandje - Hema || Boots - Tamaris || Tasje - New Yorker 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!