Image Map

maandag 12 september 2016

Seventies are coming!

Hi!

De schoolweek is weer begonnen. De tijd kan mij nu niet snel genoeg gaan. Ik heb zo'n zin in de verhuizing! Tja, ik praat volgens mij nergens anders meer over.... Oeps! Dit weekend was vrij druk. Zaterdagochtend heb ik gewerkt en zaterdagavond ging ik oppassen. Tussendoor maakte ik nog wat huiswerk en pakte ik een paar verhuisdozen in. Gisteren ging ik naar Nikita, maakte ik wederom huiswerk en pakte ik weer een aantal dingen in. Mijn weekenden beginnen een beetje op elkaar te lijken,... Deze week is weer een normale schoolweek en daar hoort ook weer een leuke outfit bij! De outfit is een beetje geïnspireerd op de seventies stijl! Al benieuwd? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete denim skirt! Deze skirt past heel erg goed bij de seventies trend! Ik heb de skirt nu al een tijdje, maar ik ben er eigenlijk nog steeds verliefd op! Wat is 'ie mooi! Verder draag ik mijn gestreepte croptop en comfortabele slip-ons! De slip-ons zijn echt de perfecte zomerschoenen! Ze zijn leuk, zomers en lopen goed! Ook voegde ik een paar accessoires toe. Onder andere een heel schattig kralenkettinkje die ik kreeg van mijn oma toen ik klein was en altijd heb bewaard! Door de verhuizing kwam ik hem weer tegen en sindsdien heb ik hem al een aantal keren gedragen!
Top - Bershka || Denim skirt - Vero Moda || Slip-ons - Primark || Kettinkje - Onbekend || Oorbellen - Shoeby || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!