Image Map

maandag 26 september 2016

Stripes!

Hi!

Zoals ik jullie zaterdag al vertelde had ik een druk weekend! Zaterdag zijn we verhuist naar het huis van mijn opa en oma. Hier hebben we nu al een twee nachten doorgebracht. Afgelopen zondag maakten we het huis helemaal schoon voor de nieuwe bewoners. Vandaag is de overdracht geweest en nu is het officieel ons huis niet meer. Het voelt best gek om onze veilige plek achter te laten, maar ik heb ook heel veel zin in ons nieuwe avontuur. Nog maar een paar nachtjes en dan kan het echt gaan beginnen. We zijn hier al zo lang, een jaar. mee bezig, waardoor we er al heel lang naar hebben uitgekeken. Nu wonen we dus eventjes bij opa en oma. Dat vind ik heel erg fijn omdat dit voor mij een vertrouwd plek is en opa en oma wonen in hetzelfde dorp, dus dat is makkelijk! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit voor jullie! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw even verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe blouse, die ik eerder in een shoplog liet zien. Ik ben echt heel erg blij met deze blouse! Hij zit heerlijk en ik ben dol op streepjes! De outfit is vrij simpel, maar wel heel erg leuk! Mijn creepers passen echt overal bij, wat heel erg handig is! Op dit moment zijn het mijn favoriete schoenen!
Blouse - Primark || Jeans - H&M || Creepers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Kettinkje - Uit Nieuw-Zeeland || Oorbellen - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!