Image Map

zaterdag 24 september 2016

Shoplog september 2016 #verhuizenmetMaud

Hi!

Deze schoolweek ging heel erg snel! De week was zo voorbij! Het was een drukke week, want de laatste dingen voor de verhuizing moesten geregeld worden. Vandaag zijn we verhuist naar het huis van mijn opa en oma. Hier blijven we tot we de sleutel krijgen en het huis klaar is om er in te gaan wonen. Dat zal waarschijnlijk zo'n anderhalve week zijn! Ons oude huis is nu echt helemaal leeg! Vandaag hebben we al veel gepoetst en dat zal morgen ook weer gebeuren! Nu het bijna zover is heb ik er echt heel veel zin in! Een nieuwe avontuur! Voor nu heb ik een derde blogpost voor jullie van de serie #verhuizenmetMaud! Vanwege de verhuizing is er een korte serie, #verhuizenmetMaud, op mijn blog te lezen. Ben je nieuwsgierig naar de vorige blogposts in deze serie klik dan hier en hier. Voor nu laat ik jullie een aantal items zien die ik heb gekocht voor in mijn nieuwe kamer. Kijk gauw verder!

Tandenborstelhouder en fotolijstje - Action
Allereerst kochten we deze leuke tandenborstelhouder. In ons nieuwe huis hebben we op de overloop een wasbak en daarvoor kochten we deze. Hij is van steen en hij ziet er leuk uit! Simpel, maar leuk! Ook kocht ik een simpel fotolijstje! Mijn zusje heeft laatst een fotoshoot gehad samen met Nikita en daarvan heb ik een paar foto's besteld waar alleen Nikita opstaat. Daarvoor had ik nog een lijstje nodig en dat is deze geworden! 
Lamp - Gamma
In mijn nieuwe kamer heb ik ook een nieuwe lamp nodig. Nu heb ik een wandlamp, maar in mijn nieuwe kamer heb ik een hanglamp nodig! Deze lamp kwam ik toevallig tegen voor een mooi prijsje en daarom nam ik hem mee! Ik vind de lamp heel erg stoer!
Mandje - Action
Ik had altijd heel veel tijdschriften, die ik altijd maar opstapelde in mijn oude kamer. Dat wilde ik in mijn nieuwe kamer voorkomen. Allereerst heb ik al mijn tijdschriften uitgezocht en heb ik er maar een paar gehouden. Toch was ik op zoek naar iets waar ik ze netjes in kon opbergen. Bij de Action vond ik dit leuke mandje, waar mijn tijdschriften precies inpassen! Perfect!
Potje - Action
Wanneer ik bij de Action ben kom ik altijd met meer naar buiten dan wat ik nodig had. Daardoor nam ik ook dit potje mee! Ik vond de kleur zo mooi en de houten deksel past goed bij het interieur van mijn nieuwe kamer. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet, maar hij gaat een leuke plekje krijgen, dat is zeker!

Dit was voor nu wat ik heb gekocht voor mijn nieuwe kamer. Dit is niet het enige wat ik heb gekocht. Ik kocht namelijk ook een nieuw bureau en een nieuwe stoel, maar omdat die nog in de doos zitten is het lastig om ze te laten zien. Deze items laat ik zien als mijn nieuwe kamer af is. 
Welke item uit deze shoplog vonden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!