Image Map

zaterdag 22 oktober 2016

Shoplog oktober 2016

Hi!

De afgelopen week had ik herfstvakantie. Het was fijn om vrij te zijn, maar mijn week was wel heel erg druk! Maandag gingen we naar de Ikea en 's middags leerde ik, was ik druk met het uitpakken van dozen en moest ik werken. Dinsdag ging ik naar Nikita, was ik bij mijn opa en oma en moest ik werken. Woensdag ging ik naar Nikita en was ik thuis druk met van alles. Donderdag gingen we naar Zwolle en moest ik werken. Gisteren ging ik naar Nikita, leerde ik veel en moest ik oppassen. Een drukke, maar ook wel leuke week! Dit weekend wil ik de laatste dozen uitpakken en moet ik een aantal dingen voor school afronden. Veel te doen, maar ik ga toch ook wel een beetje genieten van mijn weekend! Voor nu heb ik voor jullie een shoplog! Donderdag ging ik een dagje shoppen in Zwolle en kocht ik een aantal mooie items voor de herfst/winter. Ook kocht ik wat beauty producten. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Trui - H&M 
Het eerste item dat ik kocht is deze trui! Ik was op zoek naar een lekkere warme trui! Ik had eigenlijk geen truien meer, dus het was hard nodig! Deze trui heeft een mooie bruine herfstkleur! Een mooi en tijdloos item!
 Pantalon - Bershka
Met het tweede item dat ik kocht ben ik heel erg blij! Het is echt een bijzonder item, een echte eyecatcher! Het is een mooie pantalon, met een sportief tintje! Hij heeft iets weg van een jogger, maar dan de chique variant. Ik kan niet wachten om hem te combineren!
Jeans - Only
Ook kocht ik een simpele high-waisted jeans. Ik had nog maar twee goede spijkerbroeken in mijn kast liggen en dat was toch een beetje krap. Daarom kocht ik deze! Hij valt mooi skinny en is high-waisted. Daar houd ik heel erg van, want met een high-waisted jeans kan je heel veel combineren!
Top - Only 
Dit schattige gestreepte shirtje schafte ik ook aan! De kleuren en de opgekrulde randjes vind ik heel erg leuk! Het is een heel erg leuk item, die je met veel verschillende stijlen kan combineren.
Led verlichting - Zeeman
Voor in mijn nieuwe kamer kocht ik deze led verlichting. Deze lichtjes hebben een koper draad, wat nu een trend is op interieur gebied en waar ik me goed in kan vinden. De lichtjes geven een gezellige sfeer in mijn kamer!
Highlighter - Essence, Kruidvat
Voor mijn zestiende verjaardag kreeg ik van mijn zusje een hele mooie make-up kwast, maar tot noch toe had ik hem nog nooit gebruikt. Eigenlijk gewoon omdat ik niet wist waarvoor ik het moest gebruiken. Toen ik laatst in de Kruidvat was zag ik deze highlighter en dat leek me een mooi product om te gebruiken in combinatie met de kwast! Daarom schafte ik deze highlighter aan.
Lipstick - Essence, kleur 02, Kruidvat
Het laatste product dat ik kocht was deze mooie lipstick. De laatste tijd draag ik veel vaker lipsticks. Een leuk kleurtje op je lippen geeft je outfit net iets extra's! Deze matte lipstick nam ik mee! De kleur is heel erg mooi en natuurlijk.

Welk item vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!