Image Map

maandag 24 oktober 2016

Hello Monday!

Hi!

Mijn weekend was zo voorbij! Zaterdagochtend ging ik samen met mijn zusje en moeder naar het centrum om een aantal boodschappen te doen, 's middags maakte ik mijn huiswerk en schreef ik een blogpost. Een heerlijke zaterdag. Zondag voelde ik met echt niet fit, waardoor ik al mijn plannen voor die dag moest laten varen. Ik belandde met een dekentje op de bank... Tja, dan moet je je er gewoon even aan toegeven. Makkelijker gezegd dan gedaan, want ik wilde zoveel doen... Vandaag had ik een normale schooldag. De rest van deze schoolweek is eigenlijk gewoon zoals altijd. Ik moet wel een aantal tentamens doorstaan, maar dat moet goed komen! Voor nu heb ik voor jullie een leuke en stoere outfit! Kijk gauw verder als je nieuwsgierig bent!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn flared jeans! Ik moet zeggen dat ik toen ik de jeans net had het best spannend vond om ze te combineren en te dragen, maar nu heb ik dat totaal niet meer! Ik ben zo blij met deze jeans! Hij zit echt heel erg lekker en is goed te combineren. In deze outfit heb ik mijn flared jeans gecombineerd met een mooie blauw geruite blouse, mijn boots en een felle lipstick! Een stoere en casual outfit!
Blouse, Flared jeans - Primark || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Kettinkje - uit Nieuw-Zeeland || Oorbellen - Onbekend || Lipstick - Mac, Captive


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!