Image Map

zaterdag 29 oktober 2016

Sneak peek new room! #verhuizenmetMaud

Hi!

De eerste schoolweek na de vakantie zit er weer op! Het was een drukke week met een aantal tentamens... Ook voelde ik me helemaal niet fit. Ik ben erg verkouden en voel me daardoor helemaal niet zo goed. Gelukkig gaat het vandaag al beter! Vandaag had ik een leuke dag, want ik ging samen met mijn moeder naar Amsterdam. We bezochten de open dag van de UVA en we hebben lekker rondgestruind in Amsterdam! Wat kan ik daar van genieten! Heerlijk!
Voor vandaag heb ik voor jullie de laatste blogpost van de #verhuizenmetMaud serie! We wonen nu vier weken op de boerderij en ik heb het er nog steeds heel erg naar mijn zin! De hele verhuizing en het opnieuw beginnen in een nieuw huis was echt een rollercoaster, maar uiteindelijk ben ik heel erg blij dat we deze stap hebben gemaakt! Nu laat ik jullie een sneak peek van mijn nieuwe kamer.  Kijk gauw verder als je nieuwsgierig bent!

Een van de allerleukste dingen van een nieuw huis vind ik een nieuwe slaapkamer! Nu ik de kans had, besloot ik voor een (bijna) compleet nieuw interieur te gaan. Mijn vorige slaapkamer was met felle kleuren. Ook heel erg leuk en gezellig, maar ik wilde in mijn nieuwe kamer veel lichte kleuren en mooie meubels! Ik koos voor een combinatie van wit, hout en blauw. Een beetje in de treint van de Scandinavische stijl! Nu laat ik jullie wat detail foto's zien van mijn slaapkamer. Het volledige resultaat volgt nog, maar dat komt pas als ik echt tevreden ben!


Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!