Image Map

maandag 14 november 2016

Autumn days!

Hi!

Dit weekend was erg leuk, maar ook druk! Zaterdagochtend was ik bij Nikita, 's middags maakte ik huiswerk en 's avonds kwamen vrienden eten. Zondag maakte ik wederom veel huiswerk en 's middags kwam familie en vrienden langs. Een gezellig weekend! Deze week is erg druk. Ik heb een aantal tentamens en moet heel veel projecten afronden... Helaas! Woensdag ga ik een dagje naar Amsterdam. Ik ga meelopen bij de studie universitaire PABO aan de UVA. Ik ben benieuwd of het bij mij past. Voor nu heb ik voor jullie een outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe top gecombineerd met mijn suède skirt. De top heeft een seventies stijl uiterlijk. Iets wat ik heel erg leuk vind! De rouches bij de hals en de mouwen zijn een leuk detail. Mijn suède skirt blijft favoriet! Vooral nu in de winter vind ik het een heel leuk item om te dragen. Het is een mooie stof en dat geeft je outfit net iets extra's.
                      Top - Only || Skirt - Forver 21 || Chelsea boots - Primark || Horloge - Ikki 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!