Image Map

zaterdag 19 november 2016

Favourites of the moment!

Hi!

Deze week was erg druk. Ik had twee hele belangrijke tentamens, moest een verslag inleveren en presenteren, moest werken en ik liep een dag mee aan de UVA. Druk, maar ook wel leuk! De schooldagen waren lang, maar ook gezellig met mijn klas en vriendinnen. Altijd fijn! Ook de meeloopdag aan de UVA vond ik heel erg leuk! Na de colleges heb ik heerlijk nog een tijdje door het mooie Amsterdam gelopen! Wat vind ik Amsterdam toch een mooie en fijne stad! Dit weekend is tevens druk, maar ook weer leuk! Vanochtend heb ik een aantal uurtjes gewerkt, daarna was ik bij Nikita. Morgen wordt een huiswerkdagje en ga ik wederom naar Nikita! Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van het moment op een rijtje gezet! Nieuwsgierig naar mijn favorieten? Kijk dan gauw verder!

Mijn eerste favoriet die ik jullie graag wil laten zien is dit boek van Astrid Harrewijn. Ik heb al een aantal boeken van haar gelezen. Haar schrijftstijl spreekt mij heel erg aan! Het leest lekker snel weg! Ik moet echt in een boek zitten wil ik het lekker kunnen weglezen en dat lukt me altijd bij haar boeken. Dit boek is een leuk boek!
Oorbellen - Shoeby 
Deze oorbellen kwam ik tijdens de verhuizing tegen. Ik was al mijn sieraden aan het opruimen en vond ik ze! Ik heb ze ooit gekregen van mijn moeder en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze toen op dat moment heel erg lelijk vond! Nu is dat juist het tegendeel! Ik vind ze echt heel erg leuk!
Lipstick - Essence, kleur 02 || BB-cream - Maybelline, Dream BB pure, light medium
Mijn beauty favorieten op het moment zijn deze lipstick en BB-cream. De lipstick liet ik al zien in deze blogpost. De kleur is een mooie nude kleur en past bij bijna alle outfits! Ook is het een matte lipstick, wat heel erg fijn is! De BB-cream kocht ik deze zomer en ik vind hem best wel fijn! Hij is makkelijk aan te brengen en hij dekt op mijn huid best goed.
Mijn laatste favoriet op het moment is deze skirt! Ik kreeg hem vorig jaar van mijn moeder. Het is een mooie suède skirt. Ik draag hem het liefst in het herfst/winter seizoen. Hij geeft de outfit een warme touch en is makkelijk te combineren! In mijn laatste outfitpost combineerde ik hem met mijn nieuwe gestreepte top. Benieuwd naar de outfit? Klik dan hier.

Wat zijn jullie favoriete items op dit moment?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!