Image Map

maandag 7 november 2016

Fall colors!

Hi!

Deze week was het bruisweek op onze school. Een week met toetsen, maar ook activiteiten. Ik had één tentamen, dus dat viel mee! Vrijdag gingen we naar een theatervoorstelling. Eigenlijk vind ik de voorstellingen die wij te zien krijgen met school nooit zo heel erg leuk, maar deze keer gingen we naar een hele mooie theatervoorstelling, 'Boys don't cry'. Een hele mooie theatervoorstelling!
Dit weekend ging ik samen met een vriendin naar de open dag van de Radboud universiteit van Nijmegen. We volgden een aantal interessante voorlichtingen en lunchten heerlijk in de stad! Een geslaagde dag! Gisteren deed ik veel voor school, want vandaag had ik een tentamen en volgende week heb ik er ook een aantal, dus hard werken! Voor vandaag heb ik voor jullie een herfstige outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Tijdens het maken van de foto's was het licht buiten erg fel, wat een apart effect gaf aan de foto's. De foto's zijn gemaakt op ons herfstige erf, de vele bomen verliezen nu hun bladeren, wat uiteraard een herfstig effect heeft! Precies goed voor deze outfit! In deze outfit draag ik mijn dikke, bruine, wollen trui! De trui zit echt heel erg lekker en de split aan beide zijkanten geeft een leuk effect! Verder draag ik mijn favoriete boots. Ik kocht ze vorig jaar, maar ze blijven gewoon heel erg leuk en ze lopen echt fantastisch! Een perfecte casual herfst outfit!
                 Trui, jeans - H&M || Boots - Tamaris || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!