Image Map

maandag 19 december 2016

The days before christmas!

Hi!

Dit weekend was leuk! Zaterdag schreef ik al dat ik die avond mijn verjaardag voor mijn vriendinnen zou vieren. Het was een hele gezellige avond! Altijd leuk om samen met mijn vriendinnen een avondje bij elkaar te zijn! Zondagochtend maakte ik samen met mijn zusje en Nikita een hele mooi rit door de polder. We galoppeerden over open vlaktes in de ochtenddauw! Heel erg mooi en leuk! Deze week moet ik nog even bikkelen en dan eindelijk vakantie! Daar ben ik echt aan toe! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een nieuw jurkje dat ik een tijdje terug kocht in Amsterdam. Het is een bodycon dress met een col en streepjespatroon. Een leuke toevoeging aan mijn garderobe. Het jurkje combineerde ik met een colbert en simpele chelsea boots. Een casual, maar ook chique outfit. De outfit past ook goed bij de feestdagen. Ik kijk echt uit naar kerst. Het is zo'n gezellige tijd!
                             Jurkje, chelsea boots- Primark || Colbert - H&M || Horloge - Ikki 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!