Image Map

zaterdag 17 december 2016

Christmas is coming!

Outfit 1: Jurkje - H&M || Laarsje - Topshop || Tas - Forever 21 || Horloge - Daniel Wellington
Outfit 2: Top - H&M || Lace top - Mango || Skirt - Topshop || Boots - Dr, Martens || Tas - Forever 21 || Horloge - Daniel Wellington

Hi!

Deze week was net zoals de voorgaande weken erg druk! Ik had deze week twee tentamens en daar moest ik hard voor leren. Ook heb ik twee avonden gewerkt en reed ik een aantal keer op Nikita. Nog één schoolweek en dan is het vakantie! Volgende week wordt een leuke week, want ik ben dan jarig. Maar ook een drukke week want ik moet nog drie tentamens maken voordat ik vakantie mag gaan vieren. Dit weekend is ook leuk, want vandaag vier ik mijn verjaardag alvast voor mij vriendinnen. We gaan er een gezellig avondje van maken samen. Altijd leuk! Morgen wordt een huiswerkdagje. Voor nu heb ik voor jullie twee inspiratie outfits voor de kerst. Lees gauw verder!

Elk jaar rond kerst stel ik een aantal inspiratie outfits samen voor de kerstdagen, dus daarom dit jaar ook weer. Tik in de zoekbalk 'christmas is coming' in en je vindt ongetwijfeld een aantal andere leuke inspiratie outfits van voorgaande jaren. De outfits die ik dit jaar samenstelde zie je hierboven en in die outfits heb ik een aantal trends verwerkt. De eerste outfit bestaat uit een velvet jurkje. Velvet is de stof op het moment. Je ziet de stof overal terugkomen! De outfit is all black en perfect voor bij het kerstdiner! In de tweede outfit combineerde ik de zero trend met een basic denim skirt. De zero trend, is het dragen van een mooie lace top op een andere simpele basic top. Een leuke trend! Je kunt zo veel stoffen combineren, waardoor je een leuke outfit krijgt! Verder voegde ik in beide outfits nog wat accessoires toe! Zelf vind ik de tweede outfit het leukst!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!