Image Map

zaterdag 25 februari 2017

Inspiration outfits!

Outfit 1: Coat - River Island || Blouse, jeans - Topshop || Laarsjes - H&M
Outfit 2: Coat - Mango || Blouse - H&M || Skirt - River Island || Loafers - Topshop
Outfit 3: Coat - Mango || Top, laarsjes - H&M || Dress - Boohoo 

Hi!

Deze week had ik vakantie! Het was fijn om even een weekje vrij te hebben. Deze week bestond vooral uit rijden op Nikita, voor school bezig zijn, rustig aan doen, een mooi boek lezen, werken en veel gezelligheid! Het plan was om ook nog een dagje weg te gaan, maar helaas besloot de auto om ermee op te houden. Hierdoor konden we niet weg, jammer, maar uiteindelijk heb ik een heerlijke week gehad. Dit weekend zal waarschijnlijk hetzelfde gaan. Volgende week wordt het weer druk, dus ik geniet nog even van dit rustige weekend! Voor nu heb ik voor jullie drie inspiratie outfits waarin ik verschillende trends heb verwerkt. Lees gauw verder!

In alle drie de outfits heb ik een mooie coat verwerkt. Deze coats zijn perfect voor het voorjaar, maar je kunt ze nu ook al dragen, dan meer als vest/blazer. De eerste outfit is casual en stoer. Ik combineerde een mooie blazer, in een soort marine stijl, met een blouse met embroidered details. De blouses met geborduurde details vind ik erg leuk en je ziet ze veel dit seizoen! Een mooi item die je op veel manier kunt combineren. De tweede outfit is wat chiquer. De coat heeft een geruite print, wat een bij de vintage stijl past. Omdat de coat al best opvalt heb ik ervoor gekozen om de rest van de outfit simpel en basic te houden. De derde outfit is girly. De coat heb ik gecombineerd met een metallic slipdress. De slipdresses zag je al veel met de kerst, maar ook aankomende seizoenen blijven ze in de mode! Vooral gecombineerd met een basic top, om de weer wat meer rust in de outfit te brengen!

Alle drie de outfits vind ik erg leuk! 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!