Image Map

maandag 27 maart 2017

Monday!

Hi!

Afgelopen week was best druk! Ik had twee tentamens en ik moest veel dingen afronden voor school! Gelukkig heb ik een leuk weekend gehad! Zaterdag ging ik samen met mijn moeder naar de open dag van de HvA, hogeschool van Amsterdam. Ik bekeek verschillende studies en kwam veel te weten. Ik weet nog steeds niet welke studie ik wil gaan doen en of ik het op HBO niveau of universitair niveau wil gaan studeren. Alles ligt nog open, maar het is goed om alles te bekijken. Verder hebben we zaterdag heerlijk door de stad gelopen! Gisteren leerde ik voor mijn tentamen van vandaag en maakte ik outfitfoto's, een fijne zondag! Deze week heb ik veel vrij, door lesuitval en morgen ga ik met school een dagje naar Amsterdam. Twee keer naar Amsterdam in een paar dagen tijd, niet verkeerd! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe blouse. De blouse heeft een leuke print en de donkerblauwe kleur vind ik erg mooi! Verder draag ik mijn favoriete colbert. Een colbert is een basic item die je op veel verschillende manieren kan dragen! Het is echt een must-have in mijn kledingkast! Mijn laarsjes en wat accessoires maken de outfit af. Een casual en comfy outfit!
 Colbert, jeans - H&M || Blouse - C&A || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!