Image Map

zaterdag 1 april 2017

Inspiration outfits!

Outfit 1: T-shirt, boots - H&M || Dress - Boohoo || Rugzak - Forever 21 || Horloge - Daniel Wellington
Outfit 2: Top, horloge - Topshop || Skirt, laarsjes - H&M || Tasje - Forever 21

Hi!

Deze schoolweek was heel erg relaxed! Maandag had ik één tentamen, reed ik paard en heb ik gewerkt. Dinsdag gingen we met school een dag naar Amsterdam. We bezochten het concertgebouw en het Rijksmuseum. Het was heerlijk weer en we hebben echt genoten. Ook heb ik dinsdagavond gewerkt. Woensdag was ik een dagje vrij. Ik deed wat voor school, reed op Nikita en 's avonds moest ik werken. Donderdag heb ik paard gereden, moest ik 's middags naar school en ging ik 's avonds naar de verjaardag van mijn opa. Gisteren was ik ook vrij. Ik reed weer paard en maakte ik wat huiswerk! Vandaag heb ik wederom gewerkt en 's middags heb ik samen met mijn opa en vader boompjes gepland rondom de paardrijbak! Een heerlijk drukke week! Voor nu heb ik voor jullie twee inspiratie outfits! Lees gauw verder!

Ik stelde twee leuke outfits samen voor de lente! In de eerste outfit heb ik een slipdress gecombineerd met een simpele basic top! Deze trend zie je dit seizoen erg veel! Zelf vind ik het een leuke trend! Verder voegde ik een pastelroze tas toe. De kleur van de tas past bij de lente, maar geeft ook wat kleur aan de outfit. In de tweede outfit combineerde ik een top met ruffles met een denim skirt. Tops met ruffles en denim skirts met embroidered details zie je veel dit seizoen! Twee leuke outfits!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Zelf kan ik niet kiezen welke outfit ik het leukst vind! 
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!