Image Map

maandag 15 mei 2017

Hello Monday!

Hi!

Afgelopen week was vrij druk! Maar wel heel erg leuk! Dinsdag gaf ik een belangrijke presentatie voor Nederlands! Samen mijn vriendin had ik dit goed voorbereid en daarvoor werden we beloond met een 9,2! Woensdag liep ik samen met een klasgenoot een dag mee aan de universiteit van Amsterdam bij de studie sociale geografie en planologie. Het was een leuke en leerzame dag! Dit weekend deed ik veel voor school. Ik leerde voor een tentamen en maakte was huiswerk. Ook had ik deze week twee keer autorijles. Ik begin autorijles steeds leuker te vinden en het gaat ook best wel goed! Deze week is een normale schoolweek. Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn cowboyjack! Hij is zo leuk! Ik kocht hem vorig jaar in Amerika. Dit jack is een herinnering aan een hele mooie en leuke vakantie! Hij is van echt leer en ik ben er echt verliefd op! Ik combineerde dit jack met een simpele zwarte basic top en mijn denimskirt. Een leuke outfit met veel verschillende stoffen en items!
Top, jack, kettinkje - Forever 21 || Denimskirt - Vero Moda || Sneakers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Horloge - Ikki || Armbandje - Bibiza

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!