Image Map

maandag 8 mei 2017

Pink Floyd!

Hi!

Na twee heerlijke weken zit mijn vakantie erop! Ik heb genoten van deze twee weken. Ik heb goed kunnen uitrusten. Iets waar ik voor de vakantie heel erg aan toe was. De weken voor de vakantie zijn ontzettend druk geweest en daarom was het fijn om even twee weken niets te hoeven doen. Deze schoolweek begint met het presenteren van een literatuuronderzoek voor Nederlands. Niet heel erg leuk, maar het hoort er nu eenmaal bij! Verder zal het nog even rustig zijn deze week. Ik heb rijles en ik moet werken. Niet veel bijzonders! Voor nu heb ik voor jullie een leuke en vooral stoere outfit! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn flared jeans gecombineerd met dit stoere t-shirt. Deze band t-shirts zijn een trend dit seizoen. Je ziet ze overal! Deze t-shirts kun je makkelijk combineren en ze maken je outfit net iets stoerder! De combinatie van een stoer t-shirt en flared jeans vind ik heel erg leuk. Verder draag ik deze vintage sneakers van Fila. Ik vind ze erg leuk en bijzonder! Een leuke toevoeging aan deze outfit!
                    Top, flared jeans - Primark || Sneakers - Fila || Oorbellen - Onbekend

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!