Image Map

maandag 12 juni 2017

June

Hi!

Dit weekend ging heel erg snel voorbij, maar het was wel een heel erg leuk weekend! Zaterdag ging ik voor de vijfde keer naar de EO-jongerendag. Samen met vrienden genoot ik van een dag vol muziek en gezelligheid! De bands waren erg goed en de sfeer die in het stadion hing was heel erg fijn! Zondag reed mijn zusje een dressuurwedstrijd met Nikita en ik hielp haar bij de voorbereidingen. Zondagochtend stond ik al vroeg bij Nikita in de stal om haar manen te vlechten en te knotten. Iets wat hoort bij de wedstrijden! De wedstrijd ging goed en we waren tevreden met het resultaat. Verder maakte ik zondag huiswerk. Een leuk weekend! Deze schoolweek is vrij normaal. Voor nu heb ik voor jullie dan ook een outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit heb ik mijn denimskirt gecombineerd met mijn leuke blouse van de Forever 21. De blouse heeft leuke geborduurde details en heeft voor mij mooie herinneringen. Ik kocht hem namelijk in Amerika, een jaar geleden. Verder draag ik mijn biker jack! Dit jack heb ik nog niet zo lang, maar ik heb hem al wel veel gedragen. Het jack heeft een apart kleur en hij zit enorm lekker! Al met al een leuke, stoere en casual outfit!
Biker jack - Only || Denim skirt - Vero Moda || Blouse, kettinkje - Forever 21 || Schoenen - Shoelala || Armbandje - Kaatje || Horloge - Ikki

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Hi! I just saw you're blog and I really do like you're style! Keep going this way!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!