Image Map

zaterdag 10 juni 2017

Personal update!

Hi!

Deze schoolweek is weer voorbij gevlogen! Maandag waren we natuurlijk nog een dagje vrij, vanwege pinksteren. Samen met mijn ouders en zusjes ben ik toen naar het Hippinksterconcours in Hattem geweest. Dit is een concours waar dressuur- en springwedstrijden worden gehouden. Heel erg leuk om daar even te kijken! Verder was het een drukke schoolweek, de herkansingen waren namelijk deze week. Ondanks dat ik maar één tentamen heb herkanst was het toch een drukke week! Ik moest veel voor school doen, ik heb twee avonden gewerkt en ik had autorijles. Ik ben blij dat het nu weer weekend is! Dit weekend is ook druk, maar wel heel erg leuk. Vandaag ga ik naar de EO-jongerendag. Hier ga ik al jaren heen en het is elk jaar weer heel erg leuk. Zondag moet ik mee met mijn zusje en Nikita op wedstrijd. Best spannend! Verder moet ik nog veel voor school doen. Voor nu heb ik voor jullie een persoonlijk artikel. Lees gauw verder!

Nog een paar weken en dan heb ik zomervakantie! Ik kan niet wachten! School komt momenteel mijn neus uit! Alle leraren bedenken nu dat er nog allerlei praktische opdrachten in moeten worden geleverd en de toetsweek komt steeds dichterbij. Het is nog even keihard werken tot aan de vakantie, maar dan heb ik die vakantie ook echt verdient! Ik kijk uit naar de zomervakantie. Zoals jullie misschien wel weten ga ik voor tien dagen naar Canada. In m'n eentje vlieg ik naar Toronto, waar ik een vriendin, die in Canada woont, ga opzoeken. Ik kan niet wachten om haar weer te zien en samen Canada te verkennen!

Op de boerderij gaat het ook goed! We wonen nu al bijna weer een jaar op de boerderij! De tijd gaat zo snel! Met Pleun gaat het ook heel erg goed! Ze is heel erg gegroeid en ze is ontzettend lief! Ze luistert over algemeen goed en ze wil heel graag bij ons zijn! Ik kan me een leven zonde Pleun nauwelijks meer indenken... Met Nikita en Sjors gaat het ook heel erg goed! Ze genieten hier volop op de boerderij.

Eigenlijk gaat alles wel prima met mij! Ik heb leuke dingen in het vooruitzicht en ik kan niet wachten tot de zomervakantie gaat beginnen! Zes weken genieten en niet hoeven denken aan school! 
Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!