Image Map

maandag 19 juni 2017

Let's roll!

Hi!

Na een heerlijk weekend in Assen, begint mijn schoolweek vandaag weer. Een week vol tentamens en heel veel leren. Tja, het houdt nooit op! Gelukkig heb ik dit weekend wel lekker uit kunnen rusten in Assen, tijdens het familieweekend. Het was een heerlijk weekend en ik het genoten van de gezelligheid. Zo heb ik veel gezwommen met mijn nichtjes en neefje, zijn we naar een openluchtmuseum geweest, hebben we gewandeld, hebben we gebowld en hebben we vooral lekker gegeten! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit die mijn zusje fotografeerde, tijdens de wandeling in het bos in Assen. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe items van de Bershka. Zoals je zaterdag kon lezen kreeg ik vorige week mijn bestelling binnen. Wil je alle items zien die ik heb gekocht? Klik dan hier. De shorts vind ik heel erg fijn! Deze shorts zit zo lekker en comfortabel. Hij is lekker luchtig en daardoor perfect voor de warme dagen. Ook vind ik het mooi dat hij wat hoger bij mijn taille valt en het ceintuur is een mooi detail! Het t-shirt is wat stoerder en maakt de outfit wat meer casual. 
T-shirt, shorts - Bershka || Slippers - Hema || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Erg goed gecombineerd! Zou het zo zelf kunnen dragen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh heel leuk! De shorts zien er ook gewoon super comfortabel uit! Maar ook nog steeds sassy ;) Supertof shirtje ook, ik hou echt van zulk soort shirts!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!