Image Map

zaterdag 24 juni 2017

Daily outfits!

Hi!

De schoolweek is weer voorbij en het weekend is weer aangebroken. Afgelopen schoolweek was druk. Ik moest veel doen voor school en ik heb twee avonden gewerkt. Dit weekend bestaat voor mij voornamelijk uit heel veel leren. Er komen allemaal tentamens aan en ik moet een aantal praktische opdrachten inleveren. Nog even doorwerken en dan heb ik vakantie, maar dat betekent dat het op dit moment erg druk is! Vandaag heb ik nog wel even op Nikita kunnen rijden en had ik autorijles. Verder zat ik met mijn hoofd tussen de wiskundeboeken om het toetsen van hypotheses te oefenen...
Gelukkig heb ik voor jullie iets veel leukers vandaag, namelijk weer mijn daily outfits! De afgelopen weken heb ik soms een spiegelfoto gemaakt van de outfit die ik droeg. Ik heb er zeven voor jullie op een rijtje gezet. Kijk je mee?

Outfit 1: Top, jeans - H&M || Bikerjack - Only || Telefoonhoesje - Hema
Outfit 2: Top - Primark || Jeans - Didi || Sneakers - Converse, All starts || Horloge - Ikki || Telefoonhoesje - Hema
Dit zijn de eerste twee outfits! De eerste outfit is casual en simpel. Ik droeg een kanten top, gecombineerd met mijn bikerjack en een simpele jeans. Een hele comfortabele en toch stijlvolle outfit. De tweede outfit is kleurrijk en stoer. Ik combineerde mijn 'Pink Floyd' shirt met mijn destroyed jeans. De jeans valt op en is leuk te combineren met mijn all stars.
Oufit 3: Top - Forever 21 || Pantalon - Only || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje
Outfit 4: Top - H&M || Pantalon - Bershka || Sneakers - Nike || Kettinkje - Forever 21
De volgende twee outfits lijken best wel op elkaar, maar toch zijn ze verschillend. In beide outfits draag ik een pantalon gecombineerd met een donkerblauwe top. Ik combineerde bewust items met dezelfde kleur. Ik vind het best mooi dat de kleuren zo goed overeenkomen. De tweede outfit is wat sportiever dan de eerste outfit. De eerste outfit is een mix van chic en casual.
Outfit 5: Top - Uit Indiana, Verenigde Staten || Jeans - H&M || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21
Outfit 6: Blouse - Primark || Jeans - Only || Kettinkje - Onbekend || Armbandje - Kaatje
Deze outfits zijn beide casual. De eerste outfit is simpel en comfortabel. Perfect voor een lange schooldag. In de tweede outfit combineerde ik twee tijdloze items. De donkere jeans en een gestreepte blouse zijn beide items die altijd goed zullen zijn. Je kunt ze gemakkelijk combineren in verschillende stijlen en ze zitten ook nog eens heel erg lekker.
Outfit 7: Blouse - Primark || Pantalon - Only || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21
De laatste outfit is tevens mijn favoriete outfit. In deze outfit combineerde ik mijn pantalon met deze mooie blouse. De blouse heb ik nog niet zo lang, maar toch heb ik hem al een aantal keer gedragen. Ik vind hem zo ontzettend mooi! Deze outfit droeg ik op de dag dat mijn zusje de uitslag kreeg van haar eindexamen. Ze heeft haar examen gehaald en daar zijn we erg blij mee. Best een raar idee dat ze eerder klaar is dan dat ik ben, maar dat komt omdat zijn TL heeft gedaan en ik VWO doe.

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!