Image Map

dinsdag 21 mei 2013

Combinerende outfits!

Hi!

Ik heb het druk met leren, maar voor mijn blog heb ik altijd even tijd!
Gister was het natuurlijk pinkstermaandag en was ik vrij! Ik en mijn familie zijn samen met wat vrienden naar het Zuiderzee museum in Enkhuizen geweest! Ik was daar al een keer geweest, maar dan met mooi weer!...En net op pinkstermaandag regent het alleen maar!
Echt super balen! Gelukkig was het wel gezellig en leuk om te zien!
Vanochtend was het weer er niet beter op....ik moet elke dag 10 km naar school fietsen en 10 km terug naar huis! 's Ochtends waren we helemaal verzopen! Nou ja...ik heb ook maar wat zomer outfits met winter outfits gecombineerd, want als het zo doorgaat kan ik mijn zomer outfits niet eens aan! Ik vond de outfits best leuk! Wat vinden jullie ervan?


zwarte broek|| pieces|| groen topje, roze shirt|| the sting

Ik vond dit setje best stoer! Het roze shirt is gehaakt. Je kan het laten hangen over je schouder, maar  gewoon staat hij ook leuk! De zwarte broek is een hoge broek alleen kun je hem ook zo dragen.

jeans, shirt|| h&m|| colbert|| only

Deze outfit kun je heel gemakkelijk samenstellen. Je kan het dragen zowel in de winter als in de zomer.
Je kan er natuurlijk ook een ander shirtje onder doen. Dit shirt vond ik erg lekker en comfortabel zitten.
De uitgesneden hals maakt hem anders dan alle andere shirtjes!

Liefs,
Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!