Image Map

zondag 2 juni 2013

EO-Jongerendag!

Hi!

Na een druk weekend even tijd voor mijn blog! Gisteren ben ik naar EO-jongerendag geweest! Ik was er nog nooit geweest en wist dus ook niet wat ik kon verwachten! Maar het was zoooooo gaaf! Echt een aanrader! De optredens begonnen om half 2, maar er waren veel leuke standjes en attracties om te doen als je moest wachten of als het pauze was. Wij waren er al om half 12. We zagen een te gekke attractie. Waar we in de rij zijn gaan staan, het duurde alleen heel lang 1 uur! Maar het was de moeite waard. Het was een soort kraan met een bakje waarin je naar boven ging en dan moest je naar beneden springen in een heel groot luchtkussen! (zie foto) Het lijkt niet zo hoog, maar in het echt was het wel zo'n 6 meter ofzo!
Heel gaaf en eng! Ik stond daarboven helemaal te shaken! Om half 2 begonnen de eerste optredens! The city harmonic en Trinity traden op. The city harmonic was een leuke band maar Trinity was geweldig! Trinity zette heel de zaal op zijn kop! Heel grappig! 
Daarna was het 2 uur pauze! Na de pauze traden skillet en LZ7 op. Skillet was een hardrock band, niet helemaal mijn smaak! Maar als je er van houdt is het vast geweldig! LZ7 was heel erg leuk en speelde best bekende liedjes! Om kwart over 9 was het afgelopen en gingen we naar huis! Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en mijn huiswerk gedaan! Tussen de middag had ik een super deluxe broodje gezond gemaakt van onze eigen groente uit de tuin! JamJam!
Zijn jullie al eens naar EO-jongerendag geweest?

Het gelredome!

Mijn spectaculaire actie! Haha!

Het podium!

                           Filmpje van Trinity! Niet echt goed te horen maar als je meer wilt horen kun je even op youtube kijken!


Mijn heerlijk broodje! Met rucola sla en cherry tomaatjes uit eigen tuin!

Liefs ,
Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!