Image Map

woensdag 5 juni 2013

Sunshine!

Hi!

Yeahh! Voor het eerst na een paar maanden weer heerlijk buiten gegeten! Yes, eindelijk kan ik mijn leuke zomeroutfits weer aan! Gisteren ben ik samen met een vriendin en een vriend van mij gaan hardlopen! Was super gezellig en natuurlijk een goede sportieve workout! Ik fiets dan wel 20 km elke dag, maar nog meer sportiviteit is altijd leuk! Ik hou zelf heel erg van sporten. Ik kan geen dag goed stil zitten zonder te sporten! Hahaha!:) Vandaag had ik ook weer een van mijn leuke zomershorts aan! We hadden vandaag ook een tussenuurtje dus toen heb ik samen met een paar vriendinnen lekker een ijsje gehaald in het centrum! Oowh, wat is schepijs toch lekker! Hihi!


Sportive workout with friends!

OOTD!
shirt, top|| the sting|| short|| h&m|| panty|| Hema|| schoenen|| Converse


In de pauze op school lekker in het zonnetje!:)

Hebben jullie ook al jullie zomeroutfits uit de kast gehaald?

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!