Image Map

maandag 15 september 2014

Outfit! || New cardignan!

Hi!

Wat heb ik een leuk weekend gehad! Het horse-event in Deurne waar ik zaterdag naartoe ging was echt geweldig! Zoveel leuke en mooie dingen gezien! Maar over dit event vertel ik binnenkort in een blogpost meer. Zondag heb ik heel veel huiswerk gemaakt en geleerd. Ook heb ik heerlijk op Nikita gereden. Ze was zoals gewoonlijk super lief! Vandaag heb ik een lange dag school gehad! Bleh! Gelukkig, heb ik nu wat leuks voor jullie! Zoals elke maandag weer een outfit. Vandaag heb ik een outfit met mijn nieuwe fluffy cardignan voor jullie!

Dit is de outfit! De cardignan die ik draag, heb ik een tijdje geleden bij de Primark gekocht. Ik had toen alleen de cardignan en de broek die ik aanheb gekocht, omdat het niet zoveel was heb ik er geen shoplog van gemaakt! Maar nu kunnen jullie hem zien in deze outfit! Afgelopen week hadden we wat koude dagen en toen was deze cardignan perfect! Hij is heerlijk warm en fluffy! Ook erg handig en leuk zijn de zakken. De outfit is verder vrij simpel. Ik heb mijn zomerse blouse toegevoegd aan de warme winterse cardignan, wat ik wel een grappig effect vond! Verder heb ik mijn Nikies aan. Ze lopen echt heerlijk!
Cardignan, broek, armbandjes - Primark || Blouse - Bershka || Shoes - Nike || Ring - Uit Zuid-Afrika


Zijn jullie ook gek op dikke cardignans?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vest! Lekker warm, fijn voor de winter! Je Nikes zijn ook gaaf. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk vest! Lekker zacht & wollig ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!