Image Map

maandag 26 augustus 2013

Fashionbook!

Hi!

Vanmiddag moest ik weer naar school voor het nieuwe schooljaar! Ik ben nu eindelijk tweedejaars!:) Happy! We werden welkom geheten en gingen toen met onze mentoren naar de klas! Onze klas is niet echt veranderd! Er zijn een paar afgestroomd :( en er zijn een paar nieuwe kinderen in onze klas gekomen! Dit schooljaar wordt denk ik super top! Positief blijven!:)

Ik heb een eigen fashionbook. Daar teken ik allerlei outfits in. Soms met kleding die ik zelf heb, maar meestal verzin ik kleding of maak ik kleding die ik graag zou willen hebben! Vroeger had je altijd van die Topmodel boeken of zoiets...Nu heb ik mijn eigen topmodelboek ofzo. Haha! Ik heb wat outfits getekend die ik jullie graag wil laten zien!


Dit is een casual outfit, maar je kan het natuurlijk ook aan doen naar een feestje/festival, wat jij wilt! Deze outfit kan ik ook maken met mijn eigen kleding! 
Dit is een best wel simpele outfit! het is lekker comfi en schattig!
Fringe bikini's zijn helemaal in - op de foto staat fringle...foutje - daarom dacht ik waarom geen fringe dress! Het bestaat vast al, maar ik had het zo nog nooit gezien! Ik vind het echt een super mooie jurk!
Dit is meer een herfst outfit! Een crop top/sweater op een high waisted short met een panty eronder anders wordt het zo koud! Ik vind het een te gekke outfit! 
Wat vinden jullie van mijn fashionbook?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!